Våre tjenester

Hva vi kan gjøre for deg som kunde

Våre standardpakker

Nettside



  • Ubegrenset antall sider
  • Fri support
  • Sikkerhetssertifikat
  • Universell utforming
  • Maler og funksjoner
  • Rediger selv
  • Facebook integrering

Nettbutikk



  • Wordpress/WooCommerce
  • Hjelp med betalingsløsninger
  • Sikkerhetssertifikat
  • Universell utforming
  • Valg av design (mal)
  • Rediger selv
  • Brannmur og antivirus

Nettside / Nettbutikk

Annonsering

Google AdWords er annonseverktøyet for deg om du ønsker å være synlig på nett når dine kunder eller potensielle kunder søker etter dine produkter eller tjenester.

Google AdWords passer både for små og store bedrifter som ønsker å tiltrekke seg kunder. Om du ønsker å få flere besøk på nettsiden din, øke salget i nettbutikken, motta flere henvendelser per telefon eller få flere kunder fysisk inn i din butikk, kan dette annonseverktøyet hjelpe deg. Ved å bruke Google AdWords kan du annonsere både lokalt og globalt, og du har muligheten til å rette annonsene dine til ulike steder, byer, fylker osv.

I Norge har vi 3 542 000 brukere på Facebook, dette utgjør hele 81,1% av landets befolkning. Det har igjen ført til at Facebook har blitt en naturlig del av markedsmiksen til mange norske bedrifter.

Facebookannonsering er en målrettet og kostnadseffektiv måte å markedsføre seg på. Ikke bare har bedriften mulighet til å bestemme og endre budsjettet sitt selv, men det er også mulig å segmentere på område, alder, kjønn, interesser og mange flere. Dette gjør at annonsene dine vises kun i den målgruppen bedriften selv ønsker.

Programmatisk annonsering

Den digitale markedsplassen er overfylt, med stadig høyere krav til kundens oppmerksomhet.

Programmatisk annonsering kutter gjennom støyen, slik at du kan identifisere og nå den perfekte målgruppen. Vi bruker en plattform og teknologi som når de beste og største markedskanalene til rett tid og til lav pris.

Medierådgivning
tilpasset til din bedrift

I et marked som er i stadig utvikling er det ikke alltid like enkelt å vite hvilke kanaler man bør satse på. Den digitale revolusjonen som har skjedd de siste 10-15 årene har ført til at veldig mange bedrifter har flyttet sitt markedsbudsjett over fra tradisjonelle medier som print, radio og tv over til digitale plattformer. Men selv om man vet at det er her man bør plassere mer av sitt markedsbudsjett i dag er det ikke alltid like enkelt å vite hvilke kanaler som genererer kunder og hvilke som ikke har den effekten man ønsker seg.

Gjennom tett dialog med kunden har vi ikke bare fokus på hvor man bør plassere pengene sine, men hva de faktisk genererer i form av trafikk og ikke minst kunder.

Kontakt oss